Kliendid meist

Metsik Botswana – safarihundi unelm - detsember 2015

20151212_091345-2
Sattusime Botswanasse üsna teadlikult. Meie Lõuna-Aafrikas elav tuttav (kellega me tutvusime safaril Namiibias),  oli mõni aeg tagasi kuidagi etteheitvalt öelnud, et miks me Madagaskarile läksime, endal Botswanas käimata. Niisiis ei olnud see meie esimene Aafrikas käik ega ka esimene safari.

Mis siis oli Botswanas erilist? Kui püüda seda paari märksõnaga kokku võtta, siis see küllalt raske. Ma ei hakka siinkohal kirjeldama seda metsikut ja rikkalikku faunat- ehkki just selle pärast me sinna läksime! Kuigi detsember on osad loomad juba laiali pillutanud, sest vett saab algava vihmaperioodi tõttu ka mujalt, mistõttu selliseid loomakarju nagu ilmselt veel paar nädalat enne näha oli, me ei kohanud. Samas nägime igasuguseid loomi ja linde piisavalt, nägime lähedalt ja seda ilma turistide hordideta. Sageli oli meie safariauto ainuke, keda me oma järjekordsel väljasõidul kohtasime.

On teada, et Botswana on üks vähemkorrumpeerunud riike Aafrikas, kus riik on inimeste sotsiaalsesse heaolusse panustanud. Seda on alati hea teada, et ei viibi vägivaldses ja totalitaarses riigis vaid turistidele mõeldud „reservaadis“. Ka sel juhul, kui on äge safari. Sellest johtuvalt oli Botswanas tunda, et ka loodusesse suhtutakse „hellalt“- seda võimalikult vähe kahjustada püüdes. Meile ei näidatud ühtegi raadiosaatjaga looma. Ka see oli eriline- oli tunda nagu mingit tõelist ürgses looduses viibimise tunnet, mille suurimaks naudinguks oli järjekordse looma „spottimine“. Kas neid on üks või mitu või palju? Mis nad teevad? Väikese looma puhul said kohalikult giidilt alati kiita.

Tõeline lotovõit on omada sellist asjatundlikku giidi nagu Rein. Näiteks see, et sa saad kohe teada looma/linnu eestikeelse nime. Kui elevandi tunneb ka siis ära, kui seda elusuuruses esimest korda näed (ehkki see on alati hingemattev elamus), siis lindudega on raske. Ühel päeval küsis üks meie reisikaaslane , mitut erinevat lindu Rein näinud on? Numbreid teavad asjaosalised paremini, kuid nende nähtud liikide erinevus võis olla küll viiekordne. Meie üheks elamuseks olidki linnud- neid ei olnud me osanud oma eelmistel reisidel näha.

Meile meeldis, et ööbisime telkides ja istusime õhtuti lõkke ääres nautides meid abistava meeskonna suurepäraseid lõkkel tehtud toite. Luksuslikud lodged on ka muidugi toredad, kuid me tõeliselt ei tundnud millestki puudust. Vastupidi, see sobis paremini sellesse ürgsesse tundesse imehästi, mis Botswanas tekkis.

Igaüks, kes on juba käinud mõnes Aafrika safariturismi ülerahvastatud rahvusparkides safaril ja näinud Aafrika loomi, kuid tahab veel, tahab näha lähemalt ja jälgida neid kauem, soovitame meie küll just Botswanat.

Made  2015 detsembris Kon Tiki Reisidega Botswana reisil käinud

Made

Põhja-Portugal - Mai 2015

Meie reisi viis päeva Portos ja selle lähistel, Douro jõe oru viinamarjaväljade keskel ja stiilsetes veinimõisates olid muinasjutuliselt ilusad.porto linn
Suurepärased majutuspaigad, hästi koostatud ja vaheldusrikas reisikava, maitsvad portugali kala-ja mereannitoidud.
Head joogid vinho verde ja portvein, lahked portugaallased ja igal hetkel (24/7) abivalmis ja naeratav Andra – suurepärane akude laadimise viis.

Siiri reisikaaslastega

Costa Rica - veebruar 2015

Reis on väga mitmetahuline kuigi esmapilgul võib tunduda, et tegu on pelgalt loodusreisiga. Oli ka mitmeid alternatiivseid tegevusi, millest igaüks leiab oma. Reisipaketis sisaldub: soe päike, helesinine ookean, kaunis loodus, eksootilised loomad, linnud, kel soovi, siis enese P1050628proovilepanek, kokkupuude nii suurlinna elanike kui mägedes elavate indiaanlastega. Kõik selle toob teieni särasilmne reisijuht.

Indrek

Costa Rica - jaanuar 2014

Väga mitmekesine programm ja super oli kõik! Mulle meeldis, et leidsite aega teha manaka ujumispeatuseid sellistes imelistes üksikutes randades, mis meile teele jäid. Aitäh!

Gerri

Uganda -

Mägigorillad UgandasJäädes suurte naaberriikide kuulsuse varju, ei teata Ugandast tihti eriti midagi. Just seetõttu on Uganda avastamist väärt. Ootamatult leiad end kõige selle naturaalse ja eheda keskel, mida nii väga otsinud oled. Kõige värvilisemad mälestused jätsid: armas eestlaste rajatud kohvik “Pop Up” Kampalas, jalgsisafari Mburo rahvuspargis, ujumine, kanuutamine ning ööbimine imeilusa Bunyoni järve ääres, šimpanside otsimine Queen Elisabethi rahvuspargi džunglis ning Murchison falls’i võimsus ja jõud. Lisaks loodusele muidugi ka riigi huvitav ajalugu ning siirad ja rõõmsameelsed inimesed.

Sigrid

Bordeaux -

Bordeaux piirkondMe oleme küll käinud ka varasemalt Prantsusmaal – Pariisis. Bordeaux on aga hoopis midagi muud ja palju meeldivam. Te olete üles leidnud sõbralikud prantslased ja eht prantsaslikud kohad. Elagu hea vein ja hea söök!

Triin

Provence -

Ise Provence õhtusöök värskes õhusmööda Prantsusmaad ringi sõites näed küll, et suurelt teelt keeravad ära väikesed teed. Teie tüdrukud, näitasite mis nende väikeste teede lõpus ja suletud väravate taga on.

Siim

Peruu -

tuukan Ausalt öelda ei teagi, mis oleks võinud veel parem olla. Kui see oleks reisijuhi võimuses olnud, oleks ta ka pilved laiali puhunud 🙂

Mait

Kanuuga Amazonases Kuna Kon Tiki on väike reisikorraldaja, siis reisi otsides olime kahtleval seisukohal. Kuid reisil olles selgus, et nad on paindlikud, arvestavad väga erisoovidega ja samas suudavad kohapeal pakkuda väga erilist programmi, kus peale tavaliste turistikohtade näeb ka rohkem kohalikku ellu. Julgen kõigile soovitada. Laske samas vaimus edas!

Silvia

Brasiilia -

Reisijuht Andraga võiksin iga hetk ka luurele minna!Rio de Janeiro sambakarneval

Robert

Kolumbia -

Kõik oli super! 10 punkti. Tayrona

Urmas

Tansaania safari ja Sansibar -

lõvipoegPoleks eales osanud aimatagi, et päriselt on ka võimalik kõiki neid dok filmides nähtud loomi näha. Meie safari viis meid läbi mitmest erinevast safarikohast. Kogu aeg oli kaasas tore kohalik giid, majutused keset loodust ja väga sobivad pärast pikki safarisõite. Lisaks veel reisijuht Liina selgitused kohalike inimeste elust, mis aitasid mõista seda põnevat Aafrika riiki.

Tiina ja Mart

Peruu reis -

PeruuReis oli isegi rohkem, kui olime oodanud. Põnev ja hästi valitud programm, mõnusad kohaliku majutused ja muidugi  meie erilised kiidusõnad reisijuhile.

Lii ja Markus
Ole kursis põneva reisiinfoga

Pane siia oma meiliaadress ja oled toimuvaga kursis,